Wednesday, January 22, 2014

Glitzer Vampire - Glistening Vampire

Hey Leute! Hey Guys!

Nein, das wird kein Twilight Post oder eine Diskussion ob man dem Team Edward oder Team Jacob angehört. Der Titel bezieht sich eigentlich auf eine meiner Lieblings-O.P.I. Lacke - My Vampire is buff. Eine Bloggerin hat über diese Farbe mal geschrieben, dass sie genau so aussehe wie sich die Hautfarbe eines Vampirs vorstelle. Ganz anschließen kann ich mich nicht, ist aber egal, weil die Farbe Hammer ist!
Nachdem ich sie meiner Schwägerin zum Geburtstag geschenkt habe, habe ich alles abgesucht um eine Flasche für mich zu ergattern - aber nix da! Nirgends mehr zu kriegen. Ich hab sie schließlich zu Weihnacht wieder von ihr geschenkt bekommen, wofür ich ihr ewig dankbar sein werde (Danke BFF!).
Aber... für alle die sich jetzt auch verlieben: es gibt sie im BIPA Online Shop!!!
Genug gequatscht, jetzt kommen Fotos!

No, that's not a Twilight related post nor a discussion if you belong to Team Edward or Team Jacob. The title refers to one of my favourite O.P.I. shade - My Vampire is buff. A fellow blogger once described it as the skincolor she thinks vampires have. Though I can't agree with her, I really like this shade, it's just awesome!
After I gave the polish my sister in law as a birthday present, I searched every store to get one bottle for my own and couldn't find one anywhere! But my sweet sister in law gave it back to me as a christmas present, I will be ever thankfull for this nice gesture (Thankx BFF!).
But... for all of you who fall in love with this shade I have good news: the BIPA Online Shop sells it!
Enough babbling, here are the pics!





Verwendete Farben / Used Colors:
O.P.I. - My Vampire is buff
Ciaté - glitterball
Top Coat - Essie - Good to go

0 Kommentare:

Post a Comment

Copyright © 2014 frankiehuntersnails